Studenti iaelyon, School of Management absolvovali v Praze seminář „Doing Business in Central Europe“

Seminář na téma „Doing business in Central Europe“ absolvují studenti magisterského programu jako volitelný předmět zakončený známkou v rámci tzv. International Week. Studenti si mohou vybrat buď výuku hostujícího profesora v Lyonu nebo absolvování semináře v Londýně, New Yorku, Praze či Varšavě. Letos jsme přivítali celkem 15 studentů, které doprovázela prof. Camille de Bovis. Do výuky jsou zapojeni jak učitelé z IFTG (garantem semináře a hlavním vyučujícím je výkonný ředitel Ing. Martin Machek, Ph.D.), tak přednášející z praxe.

Studenti měli možnost absolvovat například přednášky:

  • Christina HARUTYUNYAN, Chief Marketing Officer, STRV (MBA_MAE graduate), «Marketing in 2024: More AI & ViRal Trends, Less Emily in Paris—The Real Full Funnel Experience»
  • Gwendal SAGORIN, Deputy head of economic department, French Treasury, « Présentation économique de la République Tchèque »
  • Peter HUPKA, CEO at Biano, «Strategy of E-commerce Biano, new ways to buy furniture»
  • Ewen EXTIER, Founder, Krizea, «Cross Cultural Negotiation and Cultural Differences between Czechs and French»
  • Autor: Oddělení PR
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: